»Moja osebna presoja je, da je neprijetno zapirati šole po enem tednu in da je verjetno pametno pogledati, za kakšno situacijo v posameznih delih Slovenije gre, ponekod gre za velike izbruhe v domovih starejših, če je to razlog, je morda zapiranje šol manj smiselno.«
»Zasavje je najmanjša regija, kjer vsak izbruh premeša številke in hitro pademo znova v črno regijo. Učenci se pouka zelo veselijo. V šolo prihajajo z nasmehom na obrazu, za njih je socialni stik zelo pomemben.«
»Nihče ne ve, kako se bo v torek obrnilo – ali bo to motivirana skupina, s katero se bo dalo nadgrajevati tam, kjer smo ostali. Ali pa se bodo tudi pri mlajših pokazale kakšne težave, na katere do zdaj mogoče nismo bili pozorni.«
»Upam, da bo to ena dobra izkušnja. Pravzaprav nihče ne ve, kako se bo v torek obrnilo – ali bo to motivirana skupina, s katero se bo dalo nadgrajevati tam, kjer smo ostali. Ali pa se bodo tudi pri mlajših pokazale kakšne težave, na katere do zdaj mogoče nismo bili pozorni.«
»Šola ima še mnogo drugih nalog, ki jih opravlja, in šolsko okolje nudi še toliko več stvari kot samo podajanje znanja. To pa na daljavo ne gre – ne samo v enem delu, ampak sploh ne gre. Eksperiment zapiranja šol za tako dolgo obdobje zna biti nevaren, sploh če s tako lahkoto zanemarjamo celotno sliko.«